Yaranma tarixi:2003
Kafedra müdiri: Axundova Aytəkin Ağamusa qızı-dosent
Kafedranın akademik heyəti: 6 dosent, 2 elmlər namizədi, 7 baş müəllim, 10 müəllim, 7doktorant
Kafedranın əsas məqsədi: İbtidai sinif müəllimi və Məktəbəqədər tərbiyə ixtisası üzrə mütəxəssis hazırlığı.
Kafedranın fəaliyyət istiqamətləri:
▪Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikasının fənlər üzrə tədrisi
▪Ana dilinin və onun metodikasının tədrisi
▪Korreksiyaedici pedoqogikaya aid fənlərin tədrisi
▪Tədris prosesinin metodik və didaktik təminatı
▪Təbiət elmlərinə aid fənlərin tədrisi
▪Musiqi və təsviri incəsənətə aid fənlərin tədrisi
▪Təlim və tərbiyə nəzəriyyəsi və onun metodikası istiqamətində araşdırmalar
▪“İnklüziv təhsilə dəstək” mərkəzinin fəaliyyəti
▪“ Auditoriya+ “ layihəsinin fəaliyyəti
Tədris olunan fənlər:
- İbtidai təhsilin pedaqogikası-I
- İbtidai təhsilin pedaqogikası-II
- Məktəbəqədər təhsildə müasir pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar
- Məktəbəqədər pedaqogika
- Məktəb təliminə hazırlığın əsasları
- Ana dilinin fonetikası
- Ana dilinin leksikası
- Ana dilinin morfologiyası
- Ana dilinin sintaksisi
- Ana dilinin tədrisi metodikası-I
- Ana dilinin tədrisi metodikası-II
- Musiqi və onun tədrisi metodikası (İSM)
- Musiqinin tədrisi metodikası (MTT)
- Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası
- Ekoloji tərbiyə
- Təsviri sənət və onun tədrisi metodikası
- Texnologiya və onun tədrisi metodikası
- Defektologiya və loqopediyanın əsasları
- Kurikulumun əsasları
- Fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası
- Loqopediya
- Nitqin inkişafının metodikası
- Uşaq bağçasında fiziki tərbiyə
- Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası
- Çətin uşaqlar və onlarla aparılan işin xüsusiyyəti
- Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və məktəb gigiyenası
Magıstatura:
- Seçmə fənn -III – (Ekoloji tərbiyə)
- Seçmə fənn -IV – (Müəllimin peşə etikası)
- Ana dilinin tədqiqi və tətbiqi məsələləri
- Müqayisəli pedaqogika
- İbtidai siniflərdə ana dili metodikasının nəzəri əsasları
- Seçmə fənn -V– (ADTM müsair problemləri)