İBTİDAİ TƏHSİL KAFEDRASI

     

Yaranma tarixi:2003

Kafedra müdiri: Axundova Aytəkin Ağamusa qızı-dosent

Kafedranın akademik heyəti: 6 dosent, 2 elmlər namizədi, 7 baş müəllim, 10 müəllim, 7doktorant

Kafedranın əsas məqsədi: İbtidai sinif müəllimi və Məktəbəqədər tərbiyə ixtisası üzrə mütəxəssis hazırlığı.

Kafedranın fəaliyyət istiqamətləri:

▪Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikasının fənlər üzrə tədrisi

▪Ana dilinin və onun metodikasının tədrisi

▪Korreksiyaedici pedoqogikaya aid fənlərin tədrisi

▪Tədris prosesinin metodik və didaktik təminatı

▪Təbiət elmlərinə aid fənlərin tədrisi

▪Musiqi və təsviri incəsənətə aid fənlərin tədrisi

▪Təlim və tərbiyə nəzəriyyəsi və onun metodikası istiqamətində araşdırmalar

▪“İnklüziv təhsilə dəstək” mərkəzinin fəaliyyəti

▪“ Auditoriya+ “ layihəsinin fəaliyyəti

 

Tədris olunan fənlər:

  • İbtidai təhsilin pedaqogikası-I
  • İbtidai təhsilin pedaqogikası-II
  • Məktəbəqədər təhsildə müasir pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar
  • Məktəbəqədər pedaqogika
  • Məktəb təliminə hazırlığın əsasları
  • Ana dilinin fonetikası
  • Ana dilinin leksikası
  • Ana dilinin morfologiyası
  • Ana dilinin sintaksisi
  • Ana dilinin tədrisi metodikası-I
  • Ana dilinin tədrisi metodikası-II
  • Musiqi və onun tədrisi metodikası (İSM)
  • Musiqinin tədrisi metodikası (MTT)
  • Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası
  • Ekoloji tərbiyə
  • Təsviri sənət və onun tədrisi metodikası
  • Texnologiya və onun tədrisi metodikası
  • Defektologiya və loqopediyanın əsasları
  • Kurikulumun əsasları
  • Fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası
  • Loqopediya
  • Nitqin inkişafının metodikası
  • Uşaq bağçasında fiziki tərbiyə
  • Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası
  • Çətin uşaqlar və onlarla aparılan işin xüsusiyyəti
  • Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və məktəb gigiyenası

Magıstatura:                                                                                       

  • Seçmə fənn -III – (Ekoloji tərbiyə)
  • Seçmə fənn -IV – (Müəllimin peşə etikası)
  • Ana dilinin tədqiqi və tətbiqi məsələləri
  • Müqayisəli pedaqogika
  • İbtidai siniflərdə ana dili metodikasının nəzəri əsasları
  • Seçmə fənn -V– (ADTM müsair problemləri)